25. sep. 2009

Lykling bo-og behandlingssenter

Me på hus 4 (Lykling) e vel ikkje akkurat blant de som bråke mest ellr de som sitte oppe lengst om nettene. Og dermed har me kommer frem t at me e nesten som et bo-og behandlingssenter. Ved matbordet (middagen) i dag dro me d heilt ut ved å snakke pent østlandsk og late som om me va fine, eldre enkefruer. En god latter forlenger livet! D kan man trygt sei! :P


Hadde rektors time t å begynna med i dag. Snakkte om alt og ingenting, sånn typisk mellom himmel og jord. Og resten av denne fredagen, sånn frem t middag, har vært brukt t valgfaget forming. Hørrte på musikk mens me strikkte, heklet, laget kort, någen malte på lerret, någen på gips og d blei også gjort masse aent rart (blant aent BarneTV-introer på youtube). Eg syns d e ein av de kjekkeste dagene i ukå, for då kan eg bare la kreativiteten strømme ut gjennom hendene mine. Og som sagt tok d jo av då me sko prøva å spisa middag. Hadde salatbuffet, og d va heilt fantastisk godt og forfriskende!


"Hus-mot-hus" klokkå 17, og d va sånn passelig bra med oppmøte. Hadde quiz, filmmusikkquiz og et par andre skriveoppgaver. Spelte litt badminton, før me alle på fred og solidaritet-linjå måtte møta for å organisere premier, plakater etc. t morgendagens solidaritetsdag. Eg har ansvaret for loddsalg + at eg e koordiantor, så d va ein del som sko gjørrs. Kvelds, og ennå mer organisering. Må jo ha alt klart t imårå, og så håpe me bare på fint vær! :)



Tankebok, perler, salatbuffeten og latterkrampe :D


Legg igjen ein fin tanke