17. sep. 2009

Meg sjøl i ord

"Aerobic. Antibanning. Apple. Badenymfe. Blogg. Bøker. Bømlo. Conn 88HO. Dagbok. Decoupage. Dumbo. Enerom. Familien. Filmer. F-nøkkel. Forming. Hitra. Husmor. Instrument. JCS. Kabelsatan. Katt. Kjæresten. Koordinator. Korps. Lykling. Lyse. Marihøne. Muf. Musikaler. Musikk. Nokia 3220. Oooo. Pippin. Rav. Sang. Skriveverksted. Solidaritet. Søvn. Tudors. Typen. Venner. Vestly. Vår."

Dette e meg sjøl i ord. Fekk i oppgave på skriveverkstedet i dag å skrive ein tekst om oss sjøl. D kunne være brev, dikt, novelle, artikkel, ja, ka som helst av sjanger. Allerede forrige gang skreiv eg ein tekst som va sjølbiografisk, men eg skreiv ein ny ein i dag siden den eg skreiv forrige gang va ganske så privat...

Men eg har jo ikkje bare sittet stille på ein stol og skreve i heile dag. Me hadde alle sammen kor i ein time (fra ni t ti). Fortsatte bittelitt på "Kiss The Girl" før me gjekk øve t "Can You Feel The Love Tonight". Den sangen der e så møye finere på norsk ("Fyll Ditt Sinn Med Kjærlighet"). Hadde Lille Miljø ittepå der me satte opp liste øve aktiviter som skjer de neste ukene. Skriveverkstedet blei itte lunsjen, og då d va ferigt va d seibiff t middag. Fullstendig latterkrampe ved bordet, og dermed va d et faktum at någen omtrent ikkje greide å få i seg maten fordi de lo så møye :P

Synging på musikkrommet ittepå. Og der gaule me og står i. E ufattelig morsomt! Og synge du feil, så gjørr ikkje d så møye :) Ennå mer gauling blei d i ni-tiå, då d blei arrangert discobowling. For et show!!!

Discobowling på Bømlo


Guttaboys ;)

Legg igjen ein fin tanke