10. sep. 2009

"Kiss The Girl"

Itte å ha komt meg ut av sengå, gjort alt d eg sko, hatt morgensamling og spist frokost, va d (kl.ni) på tide me årets fuste korøvelse. Hadde ein god del med oppvarming, både stemmemessig og leddmessig, tok ein liten trall ("Vem Kan Segla") og så va d rett på "Kiss The Girl" fra "Den Lille Havfruen". Trestemt! Ikkje alle hadde sunget før, men utrolig gøy for d om. Og man hørrte jo ka sang d va :P Mange av oss va rimelige hese, og eg va ein av de. Allikevel gaula eg ut og hadde d utrolig moro!

Hadde valgfag både før og itte lunsj. Før lunsj så hadde eg d valgfaget som kalles Lille Miljø. Hvis någen lure på ka d går ut på, så e d å passa på at d skjer ting på skolen og at trivselen opprettholdes. Me va ikkje så mange på den gruppå, men me hadde d veldig koselig og har begynt å planlegge litt ting som ska skje... :)

Heilt ok med litt lunsj, og som d andre valgfaget (på torsdager, har et på fredagen også) mitt, hadde eg valgt skriveverksted. Satt og hørrte på Pink Floyd, og greide å ver litt produktiv. Skreiv litt, snakkte litt, skreiv litt t og hadde d koselig også på denne gruppen. Lapskaus (ikkje min favoritt, men, men) t middag, og så spelte me slåball ute i d fine været. Herligt!
Forsiå av sangbokå mi....
...baksiå av sangbokå mi

Legg igjen ein fin tanke