9. sep. 2009

Pakke!!!

Dagens, og ukas, store høydepunkt: pakke! Eg visste at den va på vei, for d va fra mamma med litt ting eg hadde glemt + någe forundringsgreier. Men eg visste ikkje korti pakken kom t å ver her, så d va veldig kjekt å få den i dag (sjøl om eg då ikkje har ein aen pakke å se fram t...). 

Uansett... Før d hadde me ein heile økt med linjefag. Va veldig klar for d itte å ha spist havregrøt t frokost. Ja, havregrøt. D smakte faktisk heilt sånn egentlig utrolig godt. Men øve t linjefag. Gjekk gjennom ein del teori om Afrikas historie, forskjellige folkeslag og litt sånn diverse. Lunsj, og d va itte lunsjen at eg fekk pakken! Håndkle og notemappe visste eg at eg fekk, og så hadde mamma lagt oppi et stearinlys, to plakater og kaffe t meg. Gjett om eg blei glad :D

Ennå mer linjefag (blei delt inn i grupper og sko finna ut om gamle afrikanske sivilsasjoner), og også i dag va d storkjøkkenfolkå som lagte middagen. Ovnstekt laks m/tilbehør, og t dessert blei t semulepudding. Glede meg t kor og valgfag imårå :)

PAKKEN!

Ein av de to plakatene som eg fekk av mamma :)
Søtt!



Legg igjen ein fin tanke