9. juni 2024

Klassikarar i bok- og musikkform




I kveld spelte me siste orkesterkonsert før sommarferien. Hadde øving i går, generalprøve midt på dagen i dag og sidan konsert, så ein kan vel trygt seie at det har vore ein ordentleg orkesterhelg for vår  del. Sidan me ikkje spelte på alle satsane, blei det (heldigvis) ein del tid til lesing også. Helgebesøk av Zalo, kveldsmøte på jobb, sykle til og frå jobb mellom regnbygane (for det har faktisk vore ein del regn her i byen denne veka), kjekt å planleggje endå litt meir av årets sommarferie og sånn sett elles heilt greie dagar på jobb. Tre av fire dagar jobba eg kveld, og det er jo ikkje heilt optimalt. Men, men. No er det på tide å slappe av med ei god bok, prøve å roe ned kroppen etter konserten. Håper du har hatt ei fin veke og ei like fin helg, her kjem meir av mine fyrste junidagar:
 
brukte litt tid, men som eg likte å lese klassikaren Pride and Prejudice av Jane Austen
når ein ikkje speler like mykje på alle satsar, må ein nytte sjansen til ei lesestund
oransje valmuehav
og apropos blomsterhav: synest denne tapeten er superfin 
knallgod laurdagspizza og morosam film
Ixelles av Johannes Anyuru er ei bok ein berre må lese, for ei leseoppleving!
få auge på ein svanefamilie rett ved Mosvangen camping på veg til jobb 
"Top 20 Stop Motion Animated Movies"The Fantastic Mr. Fox og Nightmare Before Christmas
Obrestad fyr som ein einsam majestet ute ved havet
alltid kjekt når kjentfolk er innom butikken og eg har tid til å slå av ein prat
sjeldan eg les bøker om filosofi, men Gaarder skriv så herleg funderande i Det er vi som er her nå
gleder meg stort til å sjå Jesus Christ Superstar i september, og her kan ein høyre ein smakebit
høyre "One Night in Bangkok" frå Chess på radioen på veg heim frå orkesterøvinga
lage ei lita utstilling på jobb i samband med pride
nettbutikk for alle oss bibliofilar ;)
ete god middag på restaurant før kveldens konsert
rhododendronfargefest etter regnet
blir ikkje lei av å sjå ein video eller to med denne fine kattegjengen
låt bra på konserten i kveld der me mellom anna spelte Brahms sin fyrste symfoni
helgebesøk av Zalo, og han er så morosam når han et frukost i lag med oss
bok tre om Anne, Anne of the Island, er nyleg lesen og eg verkeleg koste meg også med denne!

Legg igjen ein fin tanke