23. juni 2024

Fanga i eit fort




Sola skin no i kveld, men både i går og i dag har det vore nokså grått ute. Har i alle fall fått lese mykje i helga i tillegg til å fikse og rydde i heimen. Halvtravle dagar på jobb, til dømes fredag der det kom ein haug med varer som me måtte prise og få ut i hyllene. På tysdag hadde mannen min bursdag, og utpå kvelden sykla me til Fangene på Fortet og testa ut det konseptet i lag med broremann. Så mange artige rom med veldig varierte oppgåver, dette freistar til gjentaking! I dag var det ein roleg sundag som me avslutta med den årlege bryllaupsdagsmiddagen ute på Kronen Gaard i lag med broremann, mamma og pappa. Tenkjer det oppsummerer mi veke ganske bra:
 
boka Jamie av L. D. Lapinski er ei bok både store og små har godt av å lese
ordentleg artig å teste ut Fangene på Fortet tysdagskveld
og sjekk fangedrakten som ein får auge på i inngangspartiet!
mange fine bokmerke på eit lite stativ på jobb
grøftekantsbukettar
både Sally Hawkins og Ethan Hawke speler ypperleg i filmen Maudie frå 2016
søtaste måkeungane 
kveldssola som skein så sterkt onsdagskveld 
kleint, rart og litt artig å plutseleg sjå fyrste episode av Mysteriet med det levende lik
mannen min hadde bursdag på tysdag, og då blei det ein solskinsbolle på deling til kaffien
sundagsmiddag ute på Kronen Gaard med alle dei gamle detaljane
latter er viktig, og i denne videoen finn du ti artige klipp frå Taskmaster opp gjennom åra
helse på den nye, søte kvalpen til eit nabopar
ei grei krimbok frå Merete Junker med Lillemann ildebrann
Thailand er fyrste land i Søraust-Asia som tillét likekjønna ekteskap
fleire gode lesestunder, både etter jobb og no i helga
sjølv om det ikkje er same forfattar som P&P, koste eg meg med å lese Døden på Pemberley
tihi, eg har ikkje spå mange Anne-bøker, men for eit flott bokskap der bøkene verkeleg kjem fram
sykle heim frå Fangene på fortet i regnvêret og høyre "Singin' in the Rain" ljome frå SIF-stadioen
å, all fuglesongen eg høyrer om dagane medan eg er på veg til eller frå jobb

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anna sa...

JA! Til kveldssol midt på sommeren, nydelige lesestunder, hvalper og fuglekvitter. Har også tenkt over at den er høyere om dagen og lurer på hva det kommer av. Du er så flink til å skrive disse listene over fine ting, Silje! Jeg er inspirert :)

Silje sa...

Desse sundagslistene er for min eigen del ein god måte å oppsummere veka på samstundes som eg også tar vare på alle dei små augneblinka, alle dei viktige kvardagsgledene! Tusen takk, gode deg :)

Legg igjen ein fin tanke