25. juni 2024

Alltid like historisk sus







Under den grøne bjørka kvart år på denne tida. På sundag var me nemleg på Kronen Gaard for vår årlege bryllaupsdagsmiddag (og bursdagsmiddag). Me var litt tidleg ute, så bjørkebileta blei tatt før sjølve middagen denne gongen. Og eg må le: framleis får eg med meg han der fine på å gjere noko moro når me står foran kameraet ;) Sidan i fjor, har dei fått opp Orangeriet. Titta inn, gløymde å ta bilete, men det såg kjempefint og koseleg ut. På det eine hjørnet rett utanfor, har dei laga til ei lita sitjegruppe, og viss det hadde vore litt meir sol, hadde det vore kjempekoseleg å ta kaffien der ute.





Gulrotsuppe til forrett, sursteik til middag og den alltid knallgode sjokoladefondanten til dessert. For min del, me valde litt forskjellige rettar. Eg seier berre "nam" til alt, til og med gulrotsuppa, som eg fyrst var litt skeptisk til, smakte godt. Alle dei gamle tinga dei har der borte, alt frå tekanna til skrivemaskinen, og ikkje minst tapetet og blondegardinene, eg elskar atmosfæren!

Legg igjen ein fin tanke