9. nov. 2014

Ny plakat og "ny" kommode

Sit og ser på Downton Abbey. Eit ordentleg gledespunkt kvar sundag. Helga har gått fort, men me har fått unnagjort mange ærend, rydda i heimen og slappa av, så eg vil seie at me har brukt den godt. I morgon er det på'an igjen med skulearbeid. Eg innrømmer at det er tungt, det er mykje å setje seg inn i og ikkje alt eg eigentleg forstår, men eg prøver så godt eg kan. Meir kan eg faktisk ikkje gjere. Men så blir det bra når juleferien kjem. Og før den tid blir det jentekveld (no på torsdag), det blir bryllaupsplanlegging og adventskalender, stearinlys og fin musikk. Så eg skal greie meg gjennom eksamenstida også i år. Og med fine lister blir det enno litt betre:

✦ hengje opp den fine plakaten, inspirert av filmen Up, som eg kjøpte i denne etsybutikken for nokre veker sidan
✦ sjå A Caribbean Mystery (Mysterium i Vestindia) der Miss Marple treff Ian Fleming og kor ein med det kan høyre og sjå kor han fekk "My name is Bond. James Bond" frå
✦ vere hos skreddaren og snakke, teikne og planleggje brudekjolen (!)
✦ fine kjærleikserklæringar i denne bloggposten og i denne
✦ kjøpe ein fin, liten kommode i ein bruktbutikk i Sandnes, den passar perfekt inn i retrokroken vår inne på fleirbruksrommet
✦ dagbok frå årets studietur til Afrika ved Bømlo folkehøgskule
✦ "Årets unge bonde" – tøff historie og veldig kjekt å lese, og det same med denne
✦ sjå på ein herleg video med to pandasøsken og ein dyrepassar i hovudrollane, og så klart ein kattevideo (så himla søt)
✦ nokon som kjenner seg igjen i denne her? Det forklarer i alle fall det store "søvnhårmysteriet" ;)
✦ endeleg rydde fleirbruksrommet fri for esker, målingsspann og andre ting, så no ser det jo (nesten) ut som eit ordentleg gjesterom, kontor eller det ein måtte kalle det
✦ finaste novemberlista
✦ å drøyme meg tilbake til 1920-talet med desse bileta (og så klart Downton Abbey)

Legg igjen ein fin tanke