24. nov. 2014

Finaste songen akkurat no



Må berre dele denne songen med dykk. Så innmari, innmari fin. Lettrørt som eg er, byrja eg å gråte då eg høyrde den fyrste gong for berre nokre dagar sidan. Ikkje nødvendigvis fordi dette er den aller siste filmen, eit ordentleg farvel med hobbitane, med Gandalf og dei andre. Men heller fordi Billy Boyd har ein heilt nydeleg og fantastisk stemme som eg fyrste gong la merke til i filmen Ringenes Herre: Atter En Konge. Då song han den eigenkomponerte "The Steward of Gondor". Eg hugsar enno den kjensla av å sitje i kinosalen, leve meg inn i filmen og stemninga den songen, den stemmen, gav meg, ja, enno gir meg. Den nye songen heiter "The Last Goodbye", og tittelen speglar at det er den siste filmen etter tretten år i Tolkien sitt univers. Tre i Ringenes Herre-trilogien og tre i Hobbiten. Eg er nok ikkje den største fanen av bøkene eller av filmane, men eg har lese bøkene to gongar og sett filmane nokre gongar, så det er jo noko med historiene som fenger meg ;) Etter å ha høyrd "The Last Goodbye", måtte eg sjekke ut bandet til Boyd, nemleg Beecake. Mykje bra musikk, til dømes "Blessed Eyes" og "Please Stay", og ikkje minst bra vokalist :) Kjem til å høyre ein del på dette bandet i eksamenstida. Berre eit lite måndagstips frå meg :)

Legg igjen ein fin tanke