5. juli 2014

"...tidlig en morgen"

Morgonskiftet er over for denne gong (skal ha det same skiftet om to veker), og i dag sov eg heilt fram til klokka viste halv ti. Luksus! For sjølv om det har gått greitt å sykle til jobb, før alle er vakne, før sola har stått opp, så har det vore tungt også. Ikkje sjølve syklinga, men det med å stå opp tidleg. Eg er verkeleg ikkje ein morgonfugl, ikkje i det heile tatt, så det å kunne sove til eg vakna av meg sjølv og ikkje av vekkjarklokka, var ganske så herleg. Hadde ein fin sykkeltur til jobb i går med nydeleg soloppgang, heilt motsatt av torsdagen. Då bøtta regnet ned, men eg var no fyrst ved sykkelteljaren som står rett ved "Sverd i fjell". I år som i fjor og året før der ;) Skal ta det med ro desse dagane med litt småputling innimellom (lage bileteserie, pusse bord, rydde...), og på onsdag er det jobb igjen. Men det å ha fire fridagar etter ei veke med morgonskift, kan eg ikkje klage på :)

Legg igjen ein fin tanke