6. mars 2013

Noko søtt og herleg



Nokre gongar er det så lite som skal til for å gjere ein grå dag litt lysare, eller berre det å få le litt og slappe av midt i ein travel kvardag. Youtube (og også cuteoverload.com) er ei fin kjelde til å finne noko søtt, noko artig, noko å le av. Videoen over er akkurat slik. Den får meg til å le samtidig som eg sit og sukkar fordi den er så søt. I tillegg vekker den gode minne frå den gongen eg var i Afrika saman med klassen min frå folkehøgskulen. På den turen besøkte me nemleg eit senter for foreldrelause elefantungar. Ikkje at elefantungen i videoen er foreldrelaus, men den er like søt og herleg for det om :) Forelesningsfri i dag, men det betyr ikkje at eg tar meg heilt fri i frå skulearbeidet. Har fått lese ein del pensum, jobba litt meir med den norrøne grammatikken, og seinare i dag skal me rydde litt i skuffar og skap her i heimen. Ikkje fordi det er så himla rotete, men det er jo greitt å ta ein liten opprydding i ny og ne, og no er det lenge sidan sist ;)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

He - det var en hyperaktiv krabat! Og liker å plaske i vatn som unger flest :-)
Tror vi har noe felles der, angående dyr: jeg har nok også hele livet vært i overkant interessert i de firbeinte, og sjarmeres lett av de minste. Jeg har endatil funnet ut at ørsmå krokodiller har en viss sjarm ( enda krokodiller og slanger ellers er det mest ufyselige jeg kan tenke meg!).

Silje sa...

Ja, dei små er jo ikkje til å komme bort i frå; dei er alle så utruleg herlege! :D

Legg igjen ein fin tanke