21. mars 2013

God påske!

Siste skuledag før påskeferien er over, og i morgon reiser me til Oslo der me skal ta flyet vidare til Vigra, Ålesund. Som nemnt før så skal me vere hos foreldra hans på Sjøholt fram til skjærtorsdag. På skjærtorsdag landar me på Sola, og me rekk nok å ta ein tur opp til hytta og familien min før me reiser tilbake til Kr.sand andre påskedag. Eg gleder meg, og sjølv om det blir litt jobbing med skulearbeid, har eg lånt et par andre bøker, deriblant krim, som eg skal kose meg med :) For meg er påska krim, brettspel, quiz, "Påskelabyrinten" på radio, hyttetur og mange gode samtalar. Eg trur dette blir ei fin påske, eg :) På skulen i går hadde me to timar med oppsummering av den norrøne grammatikken og utruleg nok blei eg litt klokare (og bittelitt meir motivert til å jobbe med stoffet). I dag var det fire timar der me lærte endå meir om norske dialektar og trekk ved desse. Åt god middag på skulen, var ein tur innom jobb, og no driv me og pakkar kofferten og sekkane våre. For to dagar sidan kom det eit lite postkort til meg i postkassa. Kjempekoseleg å få ei lita helsing sånn no rett før påska (elles også så klart). Tusen, tusen takk til tanta mi! No gjeld det berre for meg å seie...god påske, alle saman!

Legg igjen ein fin tanke