19. mars 2013

Korpskonsert

Påska nærmar seg og det er så utruleg glad for! Merkar at eg treng litt pause, pause frå forelesningar der me ofte har dårleg tid. Me les eit dikt og skal skjønne det på anten ti minutt, noko som er for lite, eller så bruker me halvannan time på eit dikt me eigentleg var ferdig med for to veker sidan. Ein skal faktisk skjønne det som blir sagt, fordøye det. Det same gjeld den norrøne grammatikken; det er så altfor mykje som skal inn i hjernen på så altfor kort tid. Eg har lyst til å lære, lyst til å forstå, men når ikkje kommunikasjonen mellom studentane og læraren fungerer, er det ikkje like enkelt. Men eg har i alle fall lagt ein liten plan for lesinga i påska, så som de skjønner, blir det ikkje berre krim på meg i år ;) For min del, når eg har slike dagar som er litt tyngre enn andre, prøver eg å tenkje på noko anna, til dømes at det snart er ferie. Og så kan eg draume meg vekk ved å sjå på klede på nettet, som denne peplumtoppen (eg har jo åremålsdag snart, hint, hint). Eller sjå på gamle klede, klede frå ei anna tid, som ein ofte finn på Fretex, eller som kjolen på biletet som eg såg på Shalam brukthandel her i byen. I kveld, klokka seks, skal me i Agder Brass ha konsert saman med Randesund Skolemusikk ute på Dvergsnes skole. Ta gjerne turen innom! Vel, berre ei lita oppdatering herifrå :)

Legg igjen ein fin tanke