30. aug. 2012

Hausten er på veg

August nærmar seg slutten og hausten er i anmarsj. Her har vêret vore alt fra styrtande regn til strålande sol. Akkurat no skin sola ute og det er berre temperaturen som vitnar om at hausten er på veg. I og med at sommaren aldri kom til Stavanger, hadde det vore fint å få nokre dagar med sol og "sommar" her før hausten slår til for fullt. Men det er eit eller anna med hausten som eigentleg er ganske fint. Kven er det som ikkje likar å sitje foran peisen når det ular som verst ute? Eg synst i alle fall at det er utruleg fint. Skikkeleg kos og hygge. Også er det fantastisk å sjå blada på trea som skiftar farge, frå grønt til gult eller kanskje til raudt. Det å kunne sitje i sofaen, berre slappe av med ei god bok eller ein film, er også noko som høyrer hausten til. Og så klart stearinlys. Eg kan ikkje seie at eg gleder meg til mørkare dagar og kaldare vêr, men ein må prøve å sjå det positive i det (og det er eg ikkje alltid like flink til...). Har i dag vore på forelesning, snart er det middag og etter det ventar jobben. Dagens antrekk (biletet) er motiv nr. to for utfordringa som eg "plutseleg" fekk for meg at eg skulle gjere ;)

Legg igjen ein fin tanke