26. aug. 2012

Søppelbøtte med blomar på

Helga nærmar seg slutten og i morgon er det atter ein gong på an igjen. Ny veke, nye utfordringar. Eg gleder meg, både til å ta fatt på meir skulearbeid, dugnad med korpset og jobb i begge skulekorpsa. Me har begge to "skulefri" kvar fredag, så helga har blitt litt ekstra lang. Men heldigvis har me begge fått gjort litt fornuftige ting sjølv om me har hatt langhelg. På fredag brukte eg mesteparten av dagen på å vere nede i sentrum der eg blant anna var på jakt etter ein ny sykkel. Fant den sykkelen som eg hadde lyst på, men dei hadde ikkje størrelsen min inne. Dermed må eg nok leve med den gamle, slitte sykkelen min ei stund til. Men så lenge den trillar og bremsane fungerer, går det jo greitt. Var også innom biblioteket, og på torget såg eg ei søppelbøtte som var måla så fint :) I går var eg hos ei veninne på dagtid. Me snakka mykje, koste oss og såg film der den eine var Kompani Orheim. Ein utruleg bra film som er basert på ei utruleg bra bok! Hadde elles ein roleg kveld med heimelaga pizza og artig film saman med kjærasten :) Og i dag har me fått gjort litt av alt.

Legg igjen ein fin tanke