6. des. 2011

Korps

E nettopp kommet hjem fra siste gang på jobb i Grim skolemusikkorps for dette året. Korpset ska ha konsert på søndag, men då e d siste innspurt angående skriveoppgavene for min del, så eg ser de ikkje før neste år. Syns denne høste har gått veldig fort, egentlig litt for fort. Allerede itte nyttår ska eg begynne på bacheloroppgaven min (sjøl om d bare e mitt andre år på universitetet). Ska nok gå greit, men akkurat nå føle eg meg ikkje heilt klar. Uansett, øve t någe heilt aent: I går va eg nemlig på øvelse med Agder Brass! Utrolig lenge siå sist eg spelte sammen med et korps som ikkje e skolekorps. Men sjøl om d va lenge siå og formen va litt rusten, va d veldig kjekt å spele "ordentlig" musikk igjen! De trenge nemlig hjelp både t ein julekonsert som ska ver nå på søndag og t NM Brass neste år (februar), så dette ska bli både utfordrende og kjekt :) Bare halvannen uke igjen t ferie, så nå e d ikkje lenge igjen!

5 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Pantertante sa...

Fytti... dridkult bilde Silje! :D

Silje sa...

Det va et bildene som eg hadde på russekortet, så nytt kan eg ikkje sei at det e :P Men takk likevel. Syns det e et artig bilde sjøl!

Anonym sa...

Det er det jeg sier - du blir nok en ekte brasser etterhvert! Sjøl om det nok sitter langt inne...:-)
Lykke til med musejakta. Husk at de har en tendens til å bli mange, så ikke sikkert at det bare er en! He,he - "broder'n", han med samme navn som din far, våkna en natt i vår av at en mus spaserte over ansiktet hans. Så vær OPS!

Silje sa...

Vi får håpe på det beste og tro at det bare var den ene musa... :) Men en ekte brasser bli jeg nok aldri! :D

Anonym sa...

Du skal aldri si aldri. Det spørs jo om miljøpåvirkningen blir stor nok over tid. Etter noen mndr i brassband kan det jo hende at du syns det er helt topp :-)

Legg igjen ein fin tanke