10. des. 2011

Helg med pensumlesing og oppgaveskriving...

Pensum for helgå
og neste uke...
Då e innleveringsoppgaven i ex.phil printet ut og klar for innlevering på mandag! Ska bli herlig å få levert både den og ex.fac på mandag (må bare dobbeltsjekke alt før eg printe ut ex.facen også...). Får ikkje vite resultatet før itte nyttår, men eg føle at eg har gjort mitt beste, så får me se itte kvert. Ska i hvert fall ikkje tenke mer på de oppgavene i julå :) Seinere i dag blir d nok ein gang hjemmekveld med kjæresten og fin film, nemlig Singin' in the Rain. Blir et hyggelig gjensyn! I mårå blir d "julekonsertgudstjeneste" sammen med Agder Brass i Grim kirke. Litt spent i og med at d blir fuste gang eg spele konsert sammen med de, men glede meg litt også. Resten av morgendagen e planen min at eg ska jobbe med gamle eksamensoppgaver i lyd og video slik at eg får ein følelse av ka me kan få på den eksamenen. Og så e d plutselig siste ukå her i Kr.sand før eg reise hjem på juleferie! 

Legg igjen ein fin tanke