16. des. 2011

Juleferie!

Og nå har også eg juleferie! Litt irriterende å gå rundt og vente på å ha ein eksamen som bare varte i to timer! Men eg ska ikkje klage i og med at me bare har hatt ein skoleeksamen dette semesteret i motsetning t veldig mange andre. På onsdag hadde me som sagt treårsdag som kjærester. Som regel har me pleid å gå ut på restaurant, men me fant ut at nå sko me kose oss hjemme - med litt eksamenslesing innimellom. Lagte god middag, litt dessert (sjokoladestenger) og så såg me julefilmen The Polar Express. Den kom ut for sju år siå, men dette va fuste gang eg såg filmen, og den va helskjønn :) Me har også rengjort leiligheten før jul og pakking av klær og julegaver e gjort. Hadde som sagt siste eksamenen i dag, og då den va gjort sykla eg t byen og va ein tur innom frisøren. Herlig å få vekk litt hår! Slappte av då eg kom hjem, og så hadde klassen bestilt bord på Egon. Fin juleavslutning! I mårå bære d hjem t Sola :D

Legg igjen ein fin tanke