27. des. 2011

Ein avslappende romjul

Julaften e øve og d e også fuste og andre juledag. Romjulå e her for fullt, og eg nyte at eg har ferie. Fekk någen bøker t jul (og de va tjukke nok), men eg må lese bibliotekbøkene fust, så eg har nok å gjørr på. Men d å lese ei virkelig god bok e någe av d beste med ein ferie, for då har du tid t å gjørr d (blir jo for d meste pensumbøker sånn i kverdagen). Som bildeserien i forrige innlegg viste, så fekk eg møye fint t jul. Ska bli kjekt å komme t Kristiansand og få prøvd ut ein del av tingene. Rockeringen e tatt i bruk allerede, og d e ganske artig (sjøl om magen e litt øm...). I mårå reise nok mamma, pappa og eg opp t hyttå, broren min ska jobbe. Eg har ikkje vært på hyttå siå sommerferien, så d ska bli fint med ein liten tur :) Tenke meg at bøker og brettspel blir de store attraksjonene på hyttå, någe som passe meg veldig fint :) Og så "må" eg jo legge ved d årlige bunadsbilde fra julaften. Eg syns d e kjekt å kunne bruke bunaden, og då sleppe eg å lure på ka eg ska ha på meg på selveste julaften.

Legg igjen ein fin tanke