14. okt. 2011

Sånn går nå dagene...

Sitte her aleina i og med at kjæresten e på seminar med skolekorpset han dirigere. I mårå ska eg også ver med, som instruktør, så d blir ein helg med litt jobbing, litt pensum og kanskje får eg tid t litt andre småting også. Pga. Filmdagen(e) v/UiA, blei lab-timene på tirsdag og forelesningen på onsdag kutta ut, så t sammen har eg vært på skolen fire timer på mandag og to timer (ex.phil) på tirsdag. Vel, sånn kan d gå. Sykla t jobb på tirsdag og hadde d kjekt sammen med både aspiranter og hovedkorpsinger.

På onsdag sov me litt lenge (siå ingen av oss hadde forelesning), men då klokkå va halv ett tok eg sykkelen fatt og sykla ned t byen der eg hadde et par ærend. Kvart øve ett va d filmmusikkseminar på Fønix kino (filmdagene). Litt generelt om filmmusikkens historie og så fekk me høre någen bra eksempler på kossen filmmusikk blir brukt på forskjellige måter i filmer. Kom hjem, åt litt middag og så hadde me filmkveld med filmen Of Mice & Men. Veldig bra film, samtidig som den va grusom... Skolearbeid og jobb i går, og i dag har d også blitt tid t diverse pensum og skolenotater. Om ikkje så mange timene blir d Beat for beat på TV-en :) Legge ved to bilder av blomster (som e tatt ute i hagen her hos oss) for å vise at vinteren heldigvis ikkje e komt hit ennå.

Legg igjen ein fin tanke