24. okt. 2011

Pensumlesing

Har hatt ein kjempefin helg, men nå e d alvor: Omtrent heile ukå komme t å gå med t repetering av årets pensum i emnene ex.phil og ex.fac. Ska som sagt ha flervalgsprøve om akkurat ei uke og eg må stå på den prøven for at eg i d heile tatt ska kunne ta eksamen i disse to emnene. Likevel blir d litt jobb innimellom (korps) sånn at eg ikkje komme t å stenga meg inne i stuå heile ukå ;)

Ikkje d mest spennende,
men dette e ein del av ukas lektyre
På lørdag tok me d egentlig ganske med ro. Hadde ikkje skrudd på vekkerklokkå, så me sov lenge og vel ;) Spiste kjempegod frokost sammen, slappte av og så tok me ein liten sykkeltur ned t byen der me hadde någen ærend. Fekk lest litt pensum då me kom hjem igjen, men d va vel egentlig d einaste "fornuftige" som blei gjort den ittemiddagen/kvelden. Latet oss, lagte god hjemmelaga pizza t middag og den blei spist mens me såg filmen Indiana Jones & The Raiders of the Lost Ark. Herlig kveld! I går sto me også opp litt seint, men i løpet av dagen va eg fram og tbake byen heile to ganger! Ei venninne av meg va nemlig her i byen, så eg dro ned t sentrum der me drakk god kaffe på ein kafé. Kjempekoselig! Tok ein tur innom her også, åt middag og så fulgte eg na t busstasjonen i sju-tiå. Håpe d ikkje blir så altfor lenge t me ses igjen :) Ellers så va d som vanlig skole i dag og nå sitte eg her og vente på at kjæresten ska komme hjem fra jobb...

Legg igjen ein fin tanke