10. okt. 2011

Kjapp oppdatering

Ingenting e som ei god bok
nå som høsten e i anmarsj
Vår lille høstferie e øve og nå e d i gang med ei vanlig uke - atter ein gang. Helgå gjekk så altfor fort, og eg kan ikkje sei at eg syns d va så kjekt å stå opp i dag. Men, men. Sov lenge og vel på lørdag (egentlig litt for lenge), men t gjengjeld så blei d litt husarbeid og pensumlesing. Då klokkå va fem, sykla eg t skolen, for der sko d ver filmmusikkonsert med Agder Brass (som kjæresten min dirigere). Kjempebra konsert med møye bra og kjekk musikk :) Skikkelig kjærestekveld ittepå med film, stearinlys og nachos :) I går va d ein rolig dag. Regnet datt ned ute og vinden ulte, så då va d godt å sitte inne med ei god bok og musikk. Og så plutselig va helgå øve, og i dag va d skolen med ex.phil og ex.fac. Kom hjem, lese litt i ei bok og då klokkå nærma seg åtte, sykla eg t byen der eg va med Agder Brass på Peppes Pizza. Koseligt å komme seg litt ut i kverdagen også :)

4 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Lillebror og Knerten e bra vett du. Kjekt å se at du holde på "barnelærdommen". Då har du jo lert litt her heima då..;)

Silje sa...

He, he! For å sei d sånn: Bildet blei tatt i forbindelse med Vestly-nettsiå ;) Men eg har jo lest alle minst to ganger! Akkurat nå e det siste bokå t Tore Renberg, "Dette er mine gamle dager", som leses. Foreløpig ei veldig bra bok :)

Anonym sa...

Den boka så kjent ut, ja - tror nok "kjæresten" også fikk noen doser av den i sin tid! Nå kan dere jo lese den sammen :-)
Ellers skal du se at du også ender opp som en ekte brasser.....

Silje sa...

Tror ikkje eg blir ein ekte brasser med ein gang ;)

Legg igjen ein fin tanke