7. okt. 2011

Ein slags høstferie

Litt uskarpt bilde, men knallgod salat!
Skolene rundt omkring her i Kristiansand har denne ukå høstferie, og sjøl om me går på universitetet som egentlig ikkje har høstferie, har også me hatt mindre forelesninger enn vanlig (typen min har hatt heilt skolefri...). Har heller ikkje vært på jobb denne ukå pga. ferien, så har hatt mye ledig tid t overs der ein god del har gått med t å lese ein del pensum (både repetering av pensum som me har hatt hittil i høst og neste ukas pensum).

På mandag hadde eg heilt fri. Litt skolearbeid, storinnkjøp på KIWI og...tja, d va vel egentlig ikkje så møye mer som skjedde den dagen. Va på skolen fra tolv t to på tirsdag, va såvidt hjemom for å spise middag og halv fire sykla eg t ei venninne av meg. Me to hadde ein skikkelig jentekveld med masse snakking, mimring og musikalen Rent på DVD. Koseligt! Innom skolen på onsdag også, og då eg kom hjem nærmere halv fem, hadde kjæresten lagt ein kjempegod salat (med blant aent fullkornsnudler, chili og hjertesalat) t middag. Spennende med någe nytt! Ellers så va me ein tur innom byen i går, fekk besøk av pappa i dag (han va nemlig på vei hjem t Sola fra Horten), slappt av ein god del og så har eg vært litt flink t å lese pensum og organisert pensumnotater. 

Legg igjen ein fin tanke