17. okt. 2011

Brødbaking e tingen

Har hatt ein helg fylt med korpsseminar, hjemme-aleine-kveld, pensum og kjærestekveld. Med andre ord: Ein veldig okei og fin helg :) Me sto opp grytidlig, eller, halv åtte e jo egentlig ikkje grytidlig, men d e tidlig t å ver ein lørdag. Me sko nemlig avgårde på seminar og sko bli henta kl.ni. Seminaret sko ver på ein skole i Laudal, ein plass som ligge litt ute i gokk. Men med svømmebasseng på skolen, syns i hvert fall ungene at d va heilt greit å ver der ;) Eg sko ha aspirantene (samspel) og d gjekk greit de fuste timene, men utøve dagen sank konsentrasjonen, så då klokkå va fem og me va ferdige, va håvet mitt også ganske ferdig... Tok litt tid før eg kom meg hjem, men halv åtte va eg t slutt hjemma. Kjæresten sko ver igjen i Laudal siå han sko ha seminar på søndagen også, så eg lagte meg litt nachos og så blei d The Royal på TV-en. Sov lenge og vel i går, litt film, pensum og god middag då kjæresten kom hjem. I tillegg så va me flinke og bakte brød. Kjempegodt! Såg ein episode Rome, spelte litt "Letra-Mix" (nesten som spelet "Scrabble") og hadde d fint! Skole i dag, og d blir d i mårå også. 

Legg igjen ein fin tanke