27. feb. 2011

Reunion!!!

Nettopp kommet hjem (t Sola igjen) itte ein kjempefin kveld, natt og morgen på Bømlo. Herlige gjeng, alle elevene, lærerne og tilsette på Bømlo fhs. 09/10 :D

På fredag va eg på tur sammen med tante og to søskenbarn. Me sko egentlig t Byrkjedal, men me va alle så opphengt i ei lydbok, så me havna plutselig langt ute på Jæren. Skikkelig bommert med andre ord (ein omvei på ca. ein time...) ;) Likevel tok me turen t Byrkjedal (om Gloppedalsurå). Lenge siå sist eg va der, så d va kjekt å se på alt d nye de har fått der, og så klart måtte eg jo kjøpe et par lys :) Åt ei lappe (ev. svele), og så va d hjemtur. Før me kom oss heilt hjem, va me innom mormor, og der tok me ein tur inn på "solrommet". Herligt med sand, sol og bølgeskvulp... ;) Taco t middag, og ellers så slappte me av med litt kortspel.

Sto opp kl. ni i går, va innom badet, spiste god frokost og så va d avgårde med snuten mot Bømlo. Eg satt på med tantå mi og søskenbarnå mine, for de sko t Bergen og d e jo samme vei. D blei møye lydbok på oss også på denne turen. Eg blei satt av på Leirvik og tok bussen i 10 min. t Føyno (okei, d hadde vært lettere å sette meg av på Føyno, men d hadde ikkje vært så kjekt å stå ute i regn i ein time). Rart å se igjen folkå på bussen og også alle de andre på skolen... Føltes som ein normal dag samtidig som om me ikkje hørre t der lenger... Spiste grøt, snakkte og hadde opprop med oppdatering om ka me gjørr på (kor me bor, jobb, skole etc.). Kl. sju va d oksesteik t middag, så kaker og kaffe, og resten av kvelden blei d tatling, gjekk litt rundt på skolen, spelte ein god del med spel og bare koste oss. Blei litt søvn også :P

Skikkelig trøtt i dag morges, men me kom oss ned t skolen og spiste litt frokost då kl. va ti. Ga Magne, rektoren vår, ein god klem, for han hadde faktisk bursdag i dag :) Rart å sko sei "hadet" t alle sammen igjen under et døgn itte at me sa "hei"... Tok bussen fra Føyno t Stavanger 12.10, og då va me (som sko den veien) hjemma halv fire. Mamma kom og henta meg, og sammen dro me bort t mormor der d va sang, opplesning, kaffe og kake. Ordentlig koselig :)

Nå sitte eg her, litt sliten itte reising og lite søvn. Men for ein kjempefin helg! Tusen takk t alle sammen. Dåkke vett kem dåkke e ^^

E glad eg har sluppet å se så møye snø her på Sola :P

Knerten på Byrkjedalstunet?!

Beste gjengen!

Fint skilt :)

Og som vanlig et kjolebilde :P

Legg igjen ein fin tanke