6. feb. 2011

Egentlig bare helg :)

Endelig - snøen og isen e snart vekke! Har likevel følelsen av at d komme t å snø i mars eller någe, sånn som d ofte pleie. Men akkurat nå e eg bare glad for at vinteren ser ut t å ver øve ;)

Vel, eg hadde jo tenkt meg på skolen på fredag. Sto opp litt før ni, va innom badet, åt litt mat og smurte matpakke. Men - då eg sko t å ta bussen, blåste d bøtter og spann ute og d sludda! Så, jepp, d blei nok hjemmedag på meg den fredagen ;) Va ikkje så møye pensum eg sko gjørr, så eg gjorde d fust, og resten av dagen blei d lesing i bibliotekbokå (ikkje skolebok med andre ord...). Kjæresten kom hjem litt tidlig, og før me tok helg, gjekk me ein tur t butikken. Greide å holde meg på beinå denne gangen ;) T middag prøvde me någe nytt: soppfylte pannekaker. Eg syns i hvert fall at d va knallgodt! På kvelden va "gubben" på øvelse, og då blei d "Star Wars: Episode V" på meg. Itte kvert kom han hjem, og då såg me "Senkveld" sammen. Kjempemorsomt!

I går hadde me heilt fri. Va ingenting spesielt me trengte eller måtte gjørr. Herlig! Sto opp sånn passe stykke seint, og åt god frokost. Sammen! Tok oppvasken, og så tok me bussen - t skolen. Me va innom biblioteket der, og ittepå gjekk me tur i skogen bak skolen. Va litt slapsete føre, men tur e tur :) Kom hjem i sånn rundt omkring halv fire. Hadde ein rolig og kjempefin ittemiddag/kveld, bare oss to. Spelte litt kort, før me satte i gang med å lage taco t middag. Pleie som regel å ha tortillas, så d va godt med tacoskjell denne gangen. "Pulp Fiction" blei sett, og eg likte den faktisk ;)

Har gjort lite og ingenting i dag. Men d e sånn søndagen ska ver sånn av og t ;) Har redigert litt på diverse bilder, sett litt på film, slappt av, og t middag va d nok ein gang ein ny rett: laks og pasta i sitronsaus. Smakte ikkje så møye sitron, men den va god for d om. Og d va vel helgå, d :)

Fin eføy i skogen

Herlig farge på bark

Et vann me gjekk forbi

Legg igjen ein fin tanke