24. feb. 2011

Hjemme på ein liten ferie :)

Tenkte bare at eg sko skrive ein liten oppdatering. Sitte nå hjemme i stuå på Sola og nyte livet. Så klart va eg på skolen på mandag, tirsdag og onsdag, og d va for så vidt heilt greit. Eller, for å sei d sånn, så va d 3 vanlige skoledager. Og så klart har d snødd enda mer! Urkh! Men nå ska eg ikkje syte mer om d, for her på Sola e d null snø. Herlig!

For å komme meg hjem, tok eg toget fra Kr.sand i går (kl.fire om ittemiddagen). Og då eg fust satte meg på toget, greide eg å senke skuldrene :) Leste i ei bok, surfa litt på nettet (ja, de har internett på toget), hørte på musikk og så sov eg bittelitt. Blei henta av mamma på togstasjonen, og då me t slutt kom oss hjem, itte ein snartur på IKEA, venta d vafler på oss som fetteren min hadde lagt. Me har nemlig besøk som blir her t lørdag. Koselig! Ellers så fekk eg mail i dag om at eg e komt inn på bachelorstudiet i kommunikasjon. Så, d blir nok Kr.sand t høsten også :) Komme nok et innlegg på søndag, itte at eg har vært ein tur på Bømlo. Glede meg!

Har ingen spesifikke bilder fra denne ukå, men den her e jo bare nydelig!

Legg igjen ein fin tanke