23. juli 2024

Råtøffe songar


Tidlegare har eg delt songen "Heaven on their Minds" frå 1973-filmen Jesus Christ Superstar der Carl Anderson spelte Judas, i dag er det "Gethsemane" frå same filmen med Ted Neeley i hovudrolla. Og sjølv om det for alltid vil vere konseptalbumet frå 1970 med Murray Head og Ian Gillian i dei to nemnde rollene som er dei eg fyrst og fremst høyrer på, er det heilt rått å høyre Neeley treffe dei høge tonane midtvegs i songen. Her kan du forresten høyre originalversjonen av same songen med Ian Gillian, og så må eg berre lenkje vidare endå ein videosnutt med Neeley: så utruleg tøft at han i fjor, femti år etter at filmen kom ut, framleis trefte dei høge tonane!





Og når me fyrst er i gong: her er to smakebitar frå Scenekvelders versjon av musikalen som skal gå på Folketeateret i haust. Som nemnt, er det mykje som skal til for å toppe originalen, og eg skal også innrømme at rollevalga overraska, men når eg høyrer det dei har lagt ut til no, trur eg dette blir kjempebra! Billettane er tinga for lengst, må berre prøve å ikkje syngje høgt under forestillinga ;)

Legg igjen ein fin tanke