10. mars 2012

Vårtegn

Har i dag brukt mye av dagen t hus- og skolearbeid. Eller, eg har vel egentlig vært flinkest på d sistnevnte området. Har jo hjulpet litt med å rydde kåken, men merke at motivasjonen for skolearbeid e på høyden nå i helgå, så eg føle virkelig at eg må utnytte d mest mulig. E så herlig å kjenne at motivasjonen og arbeidsgleden e tilstede itte (som sagt) ein treig start på skoleåret med valg av tema, veiledning, godkjenning av tema osv. Men nok om, d beste e at eg e i gang :) Solå står høyt på himmelen ute, og me har for fuste gang i år hengt vasken t tørk ute. D e så herlig å se at blomstene spire og gror, gresset blir grønnere, all snøen har smelta, dagene blir lysere, d blir varmere i været, ja, generelt at våren e på vei e herlig! Og ikkje nok med d, men i går hadde eg ein kjempekjekk kveld sammen med tri andre fine jenter (to venninner fra folkehøgskulen + ei annen venninne). Me koste oss med god mat, Jane Austen-filmer og masse prating. Trenge ein skikkelig jentekveld ein gang i blant, og me så kjekke folk e d ein fryd! I kveld blir d ein fin lørdagskveld i sofaen sammen med kjæresten, akkurat sånn som eg like d best :)

Legg igjen ein fin tanke