6. mars 2012

I gang igjen :)

Litt tungt å komme i gang igjen itte ei uke med ferie (eller egentlig d skolen kalle undervisningsfri). Ikkje bare har me hatt fri, men eg klarte å bli forkjøla rett itte at me kom hjem, så i helgå har eg vært slapp, tett og hatt skikkelig vondt i halsen. Dermed blei d ekstra vanskelig å skulle starte igjen då mandagen kom i går. Men, men. D gjekk på et vis d også. Hadde d i hvert fall kjekt på øvelse med Agder Brass :) I dag har eg klart å få gjort ein god del skolearbeid, og eg må sei d e herlig å endelig kjenne at du e i gang - sånn heilt på ordentlig og ikkje bare i startgropå. Blir mye jobbing foran dataen i og med at oppgavene blir skreve og gjort på dataen (både vanlig skriveprogram og mer avanserte program som InDesign). Derfor merka eg at d va herlig å ta ein sykkeltur t jobb i dag. Blei ikkje så mye "friluftsliv" i helgå siå eg va slapp og forkjøla. Forelesning kl. åtte i morgen (nesten litt uvant), så me blir ikkje så seine i seng i kveld :P 

Legg igjen ein fin tanke