19. sep. 2011

Fin langhelg

Kan ikkje sei at eg har så mye nytt å beretta, men skrive likevel ein oppdatering. Skikkelig langhelg, men eg har ikkje brukt all tiå mi på skolearbeid om folk måtte tro d... Har jo lest d pensumet som står på planen for ukå, ikkje någe særlig mer. Kost ein del med katten, som forresten hette "Nussi". Han vil gjerne henge rundt halsen på deg, akkurat som ein liten unge. Søtt!


Zoom Handy Recorder H4
På fredag gjorde eg svært lite, men utpå kveldingå va endelig Beat for beat tbake på skjermen igjen! Høydepunktet her va Helene Bøksle med ein nydelig versjon av "Gabriellas Sång" (fra den fine filmen Så som i Himmelen). Andre godbiter på fredagen va Senkveld og Golden Goal :) Jobbde litt med ein oppgave i lyd og video på lørdag, og den kvelden hadde me skikkelig kjærestekveld med hjemmelaga pizza, stearinlys og The Royal. I går tok eg fram den digitale lydopptakeren t kjæresten min og sammen med ei i klassen, tok me opp masse lyder som me ska bruke i oppgaven som me har i lyd og video. Tror d kan bli bra :) Med andre ord har eg hatt ein fin langhelg. Så va d skolen i dag, någe som va heilt greit. Jepp, d va siste nytt her fra Kr.sand.

Legg igjen ein fin tanke