25. sep. 2011

BESØK!

Birgitte og eg på
avslutningen med fhs.
Enda ei uke e gått og nå merke eg virkelig at høsten e her. Når solå titte fram i blant, lyse den opp, men den gir ikkje fra seg någe særlig varme. På tide å ta fram kåpe og varmere klær. Har sånn sett hatt ein vanlig skoleuke med lyd og video, ex.phil og ex.fac (kjempetørt på forelesning). I lyd og video har me nå satt sammen alle lydene me tok opp forrige helg t ein fortelling. Håpe folk komme t å forstå fortellingen i og med at d meste e lyder (me fekk lov t å bruke maks. 10 ord...). Tirsdag og torsdag va d jobb og i helgå har eg (eller me) hatt besøk!


Sånn ser luå ut foreløpig :)
Vaska heile kåken på torsdag, så då såg d skikkelig ryddig og fint ut her. Slappte av på fredag og då klokkå nærma seg fem kom endelig Birgitte på besøk! Har ikkje sett na siden me slutta på folkehøgskulen, så nå va d jaggu meg på tide. Heldigvis va d sånn at når me fust bynte å snakke, virka d som om d va i går eg traff na forrige gang :) Hadde invitert to andre jenter fra fhs. hit på fredag, så me hadde ein skikkelig koselig jentekveld med "Bridget Jones på randen", masse babling og me koste oss! I går tok Birgitte og eg ein tur t byen og der blei d litt shopping og kafé.


Fint ute på tur!
Birgitte går på folkekunst på  Raulandsakademiet og e dermed veldig flink når d gjelde håndarbeid og hobbyrelaterte saker og ting (sjekk ut nettsiå hennas: Billa). Så, itte møye om og men, e eg i gang med å strikke ei lue med "stjernemønster". Takk t Birgitte for all hjelp! Koste oss med film, pastasalat, strikketøy og snakking i går kveld, og så måtte eg dessverre sei "hadet" t na i dag tiligt. Håpe d ikkje blir så altfor lenge t neste gang... Kjæresten min og eg va invitert med på søndagstur t Jegerbergsvannet med någen venner av oss. Kjempeherlig å gå på tur, treffe nye folk (i tillegg t de me kjenne fra før), lage bål og grille pølser! Nok ein fin helg her i Kr.sand :D

Legg igjen ein fin tanke