15. sep. 2011

Et lite hint av sommer

"Marie" - ein seilbåt
SOL! Endelig får også me her i sør oppleve litt sol før høsten og vinteren slår t for fullt. Som eg skreiv på mandag har d regna någe voldsomt her de siste dagene. Ja, ja, ja, eg vett at d e ofte d høsten bringe med seg, men eg kan ikkje sei at eg like d. I dag derimot e d strålande vær ute, solå varme og sinnet blir straks litt lysere :)

Då eg sko sykla t skolen på tirsdag, va d både motvind og regn. D e egentlig ikkje langt t skolen, men den turen va tung den dagen. Heldigvis hadde med lab i de tri fuste timene, så d blei tri timer der me fekk jobba i vårt eget tempo. Me sko bli kjent med programmet Final Cut Pro (som altså e et redigeringsprogram for lyd og video). Fra tolv t to va d forelesning i ex.phil og fra to t fire i ex.fac (men når sant ska sies, gjekk eg kl.tri...). Kom hjem, fekk i meg middag, og så sykla me begge to t Grim. Nok ein gang med regn og motvind... Eg va med t Grim for eg har nemlig fått meg jobb der som instruktør i korpset (så nå blir d korps både her og der). Spennende! Slappte av då me kom hjem.


Her vil eg bade når sommeren komme :)
                                                                              
Hadde forelesning i to timer i går (ti-tolv), og så praktisk talt helg (ikkje jobb i dag, så då e neste post på programmet skolen på mandag...). Lest litt pensum både i går og i dag, hatt skikkelig kjærestekveld, gått tur i finværet (utrolig fin havn og tursti her i nabolaget) og ellers tatt livet med ro.

Legg igjen ein fin tanke