30. jan. 2011

Søndag!

Søndag e ein av de fineste dagene i heile ukå - itte min meining :) D e ofte fint vær på søndager, man har så god tid på søndager, og man trenge liksom (som regel) ikkje å gjørr någe spesielt om søndagene. Livet e herligt på ein søndag som dette :D

Va nok på skolen på fredag og fekk gjort d eg sko (men ikkje någe særligt mer...). Og då me kom hjem (tok nemlig følge med kjæresten på vei hjem), va d plutselig helg - igjen. Som eg så ofte seie, så går tiå fort, ja. Også denne fredagen va me flinke og spiste rester t middag. Men rester e jo godt, d. Ennå ein film på anbefaling fra læreren blei sett, og denne gangen va d "Se7en" med Morgan Freeman og Brad Pitt. Spennende! På NRK3 viste de den fuste filmen i Star Wars-serien (episode IV), og siå kjæresten min lenge har ønsket at eg sko se den, såg me den sammen. Utrolig at eg nå har sett ein de filmene :P

Fekk gjort ein del fornuftig i går, men før me begynte på dagen, sov me lenge og vel. Smakte godt med ordentlig helgefrokost, og d blei ein fin start på dagen. Typen sko ut på et par ærend på Sørlandssenteret, og mens han va vekke, tok eg oppvasken, satte på ein vask, hang den opp då den va ferdig, og ellers satt eg og leste i ei bok. Itte kvert kom ham hjem, og då såg me litt på "boksen" (TV-en for de som lurte...). Lagte ostegratinert pasta t middag, og d smakte kjempegodt! Siå d heller ikkje denne kvelden va någe på TV, satte me på ein komedie som hette "Livets Lyse Side". Jack Nicholson vant ein Oscar for denne filmen. Lagte den gode isen t dessert også denne helgå. "Nam", seie eg bare :)

I dag begynte dagen som i går med god frokost og alt d der. Slappte av littegrann itte frokosten, før me tok oss ein tur ut. Fint vintervær ute. Gjekk ein tur mot Dvergsnes, snudde og gjekk hjem igjen. Kjempeherlig med frisk luft :) Lagte middag då me kom hjem og i dag blei d kylling med ris, saus og salat attåt. Resten av kvelden ska me vel egentlig bare slappe av og ikkje gjørr "någe som helst"...


På vår vei såg me et artig framkomstmiddel...

...og me møtte også på et stusselig juletre

Speilblank is på fortauet

Legg igjen ein fin tanke