14. des. 2010

Lykke!

Vil bare blogge om at eg e komt meg trygt hjem, og at eg nå bare nyte ferien her på Sola! :D

Og så: i dag e d akkurat to år siå eg blei sammen med kjæresten min! E så glad for at d blei oss to! Har nettopp vært ute og feiret med restaurant og kino! Og så fekk eg ein kjempefin bukett med røde roser! Vil du ska vite at eg e ubeskrivelig glad i deg <3

<3 <3 <3

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Gratulerer med 2-årsdagen!! Må jo være enig i at det er en utrolig kjekk kar du har funnet deg. Eller kanskje jeg ikke er den mest nøytrale ang. slike uttalelser? Godt oppdratt er han ihvertfall. Og så vet du jo hva myrsnipa sa: Hver synes best om sine barn!

Silje sa...

Tusen takk :) He, he... Jeg er som sagt veldig glad i den kjekke karen min! Her på Sola går det i julekakebaking, julehandling, julegaveinnpakning osv. Så det er ikke mangel på julestemning her ;)

God jul til dere alle!

Legg igjen ein fin tanke