21. nov. 2010

Litt helg, litt eksamenslesing

Dagen begynne å gå mot slutten, og d gjørr også denne ukå. Siste undervisningsuke og greier. Merkelig d der, kor fort tiå går :P

Fredag va d då siste dag med forelesning (ellr undervisning om du vil...). Sto opp tidlig, og då tar d sin tid å komme i gang siå d e så ufattelig mørkt og trist ute. Men eg fekk trøkt i meg litt mat, og så va tok me bussen som fekk oss t skolen. Også i dag blei d oppsummering på timeplanen. Heldigivs va mesteparten av d som blei sagt veldig bra, så eg følte at eg fekk någe ut av de tre timene med oppsummering. Og då klokkå va elleve, va me ferdig med alt som hette forelesning. Rett hjem, og der sovna eg (nesten) på sofaen pga. lite søvn natt t fredag. Fekk skreve litt notater også, før fredagsfølelsen tok øvehånd ;) Me lagte pannekaker t middag, og så blei d nok ein gang "gullrekka" (minus "Skavlan") på NRK. Detektimen va litt ekkel, men eg måtte jo få d med meg, som vanlig... 

Sov ikkje så altfor lenge på lørdag, for kjæresten sko "ut på oppdrag", og måtte ta bussen herifra kl.elleve. Han sto opp fust, va innom badet, lagte frokost, og då den va klar, kom eg ned i morgenkåpe, og spiste god lørdagsfrokost med stearinlys på bordet! Kjempekoselig! Då den va spist, så va d "hadet" t typen, og eg forsvant inn på badet for å dusje og alle de andre tingene man gjørr på badet om morgenen... Resten av dagen va veldig sløv. Prøvde å lese t eksamen, men d e ikkje så lett når nasen og håvet e tett. Blei litt halvsoving på sofaen, men fekk heldigvis gjort någe ang.eksamen. Og så måtte eg jo se ut av vinduet litt, for d snødde nemligt! Kjæresten kom hjem ein gang i fem-tiå, og itte kvert lagte me hjemmelaga pizza t middag. Litt kjipt, for eg smakte ingenting siå eg va så tett! Men, eg vett jo at d egentlig va godt ;) "The Royal" og sånt, og så blei d tidlig i seng. 

Sov lengeeee og vel i dag morges. Tror me trengte d begge to. Eg spiste kokt egg og han spiste speilegg t frokost. Tihi ^^ Har faktisk vært flinke begge to i dag og lest masse (og jobbd masse) t eksamen. Tror eg begynne å bli litt klokere nå ;) Tok oppvasken og støvsugde leiligheten innimellom, for d e jo greit med litt pauser av og t. Lunsj midt på dagen med pizza fra i går, og ja, den va virkelig god (smak- og luktesansen e tbake...). Ennå mer eksamenslesing, og nå står middagen i ovnen: ostegratinert pasta! Ellers så blir d vel "Gylne Tider" seinere og kanskje litt lesing som ikkje har med eksamen å gjørr :D

Ein snøkledd hage

Legg igjen ein fin tanke