7. nov. 2010

Aleine hjemme

Og så va fuste helgå aleine her i Kristiansand øvestått! Eg e ikkje den mest pysete personen her i verden, men å ver aleine ei helg syns eg ikkje e fullt så kjekt... Men, nå har eg gjort d og  ;)

Tidlig opp som vanlig på fredagen. Eg va faktisk øverraskende våken, og d holdt seg heile dagen, utrolig nok. Men eg må nok innrømma d at forelesningen va ganske så kjedelig. Men me hadde d veldig gøy då me sko gjørr oppgaver i grupper. Og så fekk eg jo lært någe også då ;) Møte ang. InDesign-oppgaven, og itte d satt eg igjen på skolen og redigerte bilder på Photoshop. Kom hjem litt øve to, og då holdt typen min på å pakke. Han sko nemligt t Stavanger på korpskonkurranse (Siddis Brass). Me slappte litt av i sofaen, og så måtte han gå (toget gjekk kl.16.10...). Eg lagte meg tortillas med kylling t middag, og så blei d "The Wizard Of Oz", "Beat for beat", og sjøl om eg va aleine, måtte eg jo få med meg "Tause Vitner". Kjipt å legga seg ensom i sengå...

Lørdagen gjekk med t å skrive ein god del på oppgaven (reportasjen, eller då InDesign-oppgaven om du vil...). Fekk også støvsugd litt, tatt oppvasken, og då klokkå va fire, tok eg bussen t skolen der eg sko møte ei venninne. Hu bor nemligt ikkje så langt unna skolen, og eg sko øvenatta hos hu, og då passte d jo å møtes der. Me va innom ein butikk og handla litt, og så va d hjem t hu. Kjekt å endelig se hennas bosted. D blei møye snakking, såg "Herkules" (Disneyfilmen, ja), nachos t middag, og så fekk me med oss "Skal Vi Danse" og "The Royal". Blei ennå mer snakking, og også litt mimring fra Bømlo (me gjekk der sammen ifjor). Sovna vel rundt omkring ett.

Har nok ikkje gjort så møye fornuftig denne dagen her. Sto opp litt seint hos venninnå mi, fekk i oss litt frokost, og så fulgte hu meg t bussen, slik at eg kom meg hjem. Har sett ein film, skreve litt mer på oppgaven og så lagte eg middag t min kjære siå han kom hjem t middagstid :D Va ein selsom opplevelse, for sikringå t komfyren gjekk heile 3 ganger. Sånn plutselig! Men middag blei d (ostegratinert pasta), og d va kjempekoselig å sitte rundt bordet med stearinlys, middag og kjæresten <3

Utsikten fra veninnå mi sin leilighet :)

Någe grønt i naturen... 

Legg igjen ein fin tanke