22. aug. 2010

Slutten av fuste ukå

Vel, så går den fuste ukå av studenlivet mot slutten. Eg trives veldig som student her i Kristiansand. Stedet e perfekt og studiet eg går på virke veldig kjekt og interessant. Har hatt et par forelesninger i løpet av ukå, men d meste har vært innføring, så me har ikkje kommet skikkelig i gang ennå... Likevel, inntrykket eg har fått eg veldig bra :)

I går va me ute på storshopping ;) Dro fust inn t byen der me hadde et par ærend, og då me va ferdige der, tok me bussen ut t Sørlandsparken og Sørlandssenteret. Va innom selve senteret og også mange andre butikker som ligge i parken (Jula, Biltema, Stoff & Stil osv). Fekk tak i d aller meste me trengte, blant annet badematte, klokke, dørmatte, hammer og ein del andre småting. Kjekt å få kommet seg ut litt for å oppdage byen ;) Koselig kveld med stearinlys og typen...

Og i mårå, då ska klassen min og to andre klasser på "fotosafari" t Lista. Tror d blir skikkelig spennende og ein erfaringsrik tur. Har utforska kameraet mitt litt i dag, så her komme någen bilder tatt i hagen og i nærmiljøet:






Så håpe eg at alle får ei fin uke med nye muligheter :)

Legg igjen ein fin tanke