18. feb. 2012

Lykke og hell

Gjennom bloglovin' følge eg ein del blogger. De fleste e hverdagsbloggere, men så har du bloggen passion4baking.com. Den blei kåret t "Norges mest elskede blogg" i fjor og som navnet tilseie finne du mange gode og fristende oppskrifter på kaker, bakverk og søtsaker. Kanskje ikkje Norges sunneste blogg, men d e jo litt kjekt å kunne diske opp med ein fin kake t bursdag, fest eller jubileum. Hu som skrive bloggen, Manuela, blir sponset av forskjellige bedrifter og har ein del "giwe away" på bloggen sin. Og i går va d plutselig eg som vant! Skikkelig artig! Vant gavekort på kakeboksen.no, men har ennå ikkje bestemt meg ka eg har lyst på ;) Sånn ellers her i Kr.sand e alt ok. Sto på stand for Rhetorica på torsdag, og på kvelden va eg ein tur på jobb. I går sykla eg ein tur t byen, og eg må sei d va befriende å endelig kunne sykle igjen uten å risikere knall og fall. Hadde jentekveld sammen med to av jentene fra klassen min og me koste oss skikkelig med film, taco og sladder! Man trenge ein skikkelig jentekveld ein gang i blant. Håpe d ikkje blir så altfor lenge t neste gang... Resten av helgå ska bli brukt t å lese litt pensum, jobbe med diverse prosjekter i InDesign og egentlig bare slappe av :) Nå vente Norsk attraksjon og vegetarpizzaen!

Legg igjen ein fin tanke