10. des. 2009

Home, sweet home!

Der va me alle sammen tbake på norsk jord igjen... Hjem, kjære hjem! Lang reise med mye venting, men d gjorde ingenting då me kom på flyet med kver sin TV-skjerm der me sjøl kunne velga d me ville se på ellr høre på (ombord på flyet fra Dar es Salaam t Amsterdam). Sov ein gode del av turen... :P Juletrær og kaldere vær i Amsterdam, men ekstra kaldt blei d ikkje før me landa i Bergen ti på tolv. Ekte norsk vintervær! Hadde bestilt taco t middag, og itte å ha klemt alle i velkomstkomiteen, blei d god mat å få. Blir ein kveld med litt utpakking og diverse. 


Og for de som lurte: d har vært ein heilt fantastiske tur!!! Kan ikkje beskrives med ord, må bare oppleves. Både positive opplevelser, og opplevelser som ikkje va fullt så positive. Men alt komme godt med. Tar nok litt tid før alle inntrykkå sige inn øve meg.... Tror nok ikkje at d skjer før eg e komt meg "hjem hjem", og d e jul. Fust då skjønne eg ka eg har opplevd, kor heldige eg e!


Må bare legge ved et bilde av pakken som venta på meg då eg kom hjem:

JULEKALENDEREN MIN!




Skiltet som møtte oss i matsalen :)

Legg igjen ein fin tanke