14. des. 2009

Det va ein gang...for et år siå

Ja, for denne dagen for et år siå, va eg ei jente som ikkje visste heilt kor hu sko gjørr av seg. Litt spent og ganske så i lykkerus... :P Hadde nettopp blitt sammen med verdens beste gutt, og i dag e d altså gått et heilt år siå me blei kjærester. Syns dette året har gått utrolig, utrolig fort. Men t gjengjeld så har d vært et veldig fint år, et strålende år <3

Måtte nok opp før åtta i dag, ja. Nyheter, opprop og morgensamling og så blei d endelig havregøt t frokost. Og d smakte kjempegodt! :) Vekestart, og då viste d seg at eg og tre andre sko ha trivsel denne ukå (ikkje for d, eg hadde visst om d lenge). Men d e null stress... :P Hadde ikkje vaskedag i dag, fordi klokkå ti reiste me t Stord for å shoppa og diverse småærend. Fant meg ein DVD, og ellrs så blei d for d meste vindusshopping. Me va fire stk. som blei sittandes på ein kafé i ein time ellr så og bare snakkte og hadde d skikkelig koseligt!

Me va alle hjemma igjen t middagen 15.00. Kylling, ris (Afrika så d holde) og rester. Og ennå mer dessert... Sang då me tok oppvasken og ryddet ittepå. Egentlig litt koselig å ha trivsel. Slappte av på rommet og øvde på "my precious" (trombonen min altså :P) Va ei stund ute i fellesstuå og bare snakkte og va sosial... Nede og stelte i stand kvelds, og itte d blei d "Chicago" (musikalen på film). Veldig fengende musikk. Og så klart blei d jo ein telefonsamtale med min kjære. Nå vil eg hjem! (men eg øveleve...). Du vett eg e ubeskrivelig glad i deg <3

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Gratla med dagen begge to :)
(Fine sky du har fonne..)

Silje sa...

Tusen takk ^^ Ja, d va jo ikkje heilt tilfeldig at eg valgte den skyen :P

Legg igjen ein fin tanke