28. aug. 2011

Randøya

Mann i gardinå
(knipset fra sengå på Sjøholt)
Sitte nå trygt i sofaen mens vinden ule og renget dette ned ute. Seminaret på Randøya e gjennomført og eg sitte igjen med at ungene hadde d fint og aspirantene, som fekk instrumentene på torsdag, har lært ein god del bare på disse få dagene :) Men før eg reiste ut t Randøya i går, va eg på skolen på fredag og fekk ein introduksjon t d siste emnet, nemlig lyd og video. Høres ut som et kjekt og litt mer praktisk emne enn ex.phil og ex.fac, så eg glede meg t å ta fatt på dette emnet. Me hadde pannekaker t middag på fredag og ellers såg me ein Poirot-episode mens d lynte og tordna ute.

Skippergata på vei t Randøya
Værmeldingen for i går va egentlig ganske dyster, men regnet kom utrolig nok aldri. Derfor blei d seminar og eg måtte stå opp kl.åtte. Kjæresten min lagte god frokost t meg, og itte ein del venting blei eg henta av dirigenten. Sko ta båt fra Kongshavn øve t Randøya og d va ein fin tur. Itte å ha fått all bagasjen og instrumentene i hus, hadde me øvelse fra halv tolv t ett. Ellers blei d ein god del fisking og roing for ungene, mens eg satt og snakkte med foreldrene og leste pensum. Hadde grillmat t middag, litt mer speling og resten av kvelden slappte eg bare av og tok livet med ro. Og så må eg nevna d at då folk hadde plassert seg på rommene de sko sova på, fekk eg et heilt eget rom, et seksmannsrom, så eg hadde nok av plass :D



Stemningsbilde (tatt fra dette nettstedet)
Våkna halv ni i dag itte å ha sove ganske greit og d blei frokost halv ti. Ein del speling og då hadde eg hovedfokus på aspirantene som lære fort og som også spelte ein sang for de foreldrene som va tilstede :) Pakking av saker og ting og så va d tid for litt mat Været har vært ustabilt i heile dag, så me va heldige som fekk opphold då me reiste tbake t fastlandet igjen. Må bare innrømme d at eg glemte kameraet mitt her hjemma, så eg har ikkje så mange bilder å vise fra Randøya... Kom hjem t knallgod pastasalat og den fine kjæresten min <3

Legg igjen ein fin tanke