13. mai 2011

Leilighet i boks!

Semesteroppgaven e levert og leilighet t høsten e i boks. Lykke! Nå e d bare to eksamener og ein innlevering igjen, og så e d jaggu meg ferie :) Må bare få t å holde fokus fram mot disse eksamene, så ska d vel gå greit.

På mandag hadde me god frokost sånn ca. halv ti, og då klokkå va ti øve ti, fekk eg besøk. Venninnå mi som eg hadde semesteroppgaven med, kom hit slik at me endelig kunne få gjort oppgaven ferdig. Tok tid i og med at d va litt vanskelig å komme fram t ein brukbar konklusjon. Og då d fust va gjort, måtte me jo printe ut og sjekke at alt stemte. Tok bussen t skolen halv to, og så fekk me levert oppgaven - øve et døgn før fristen gjekk ut! Herlig! Satt ute med ein smoothie og bare slappte av ittepå :) Kjæresten min kom t skolen halv fire og sammen tok me bussen t Slettheia for å se på ein leilighet. Den va heilt grei, men då me sto og venta på bussen tbake, bestemte me oss for leiligheten på Lund (som ligge mye nærmere skolen). Så nå e d i boks! Handla litt, og så blei d middag og "AFV" då me kom hjem halv sju.

Hadde bestemt meg at tirsdag sko ver ein liten "fridag" i og med at semesteroppgaven va levert. Typen sko ha fuste eksamen, så han måtte opp i sju-tiå. Eg sto opp rundt ti, åt litt mat og så tok eg meg ein tur t butikken siå me ikkje hadde handla alt dagen i forveien. Då eg kom hjem igjen, va typen allerede tbake itte eksamen. Slappte av, og siå d va brukbart (og varmt) vær ute, satte me ut stoler og hadde pølser og litt diverse på grillen som middag. Kjempekoselig! Ellers lite utigjønå kvelden... :P

I går va d virkelig i gang med forberedelser t eksamen. Kom oss begge to ut av sengå litt tidlig, men før me begynte, tok me oss tid t ein god frokost med kokt egg og kaffe :) Satte oss nedm han med litt diverse som sko gjørrs, eg med KOM 102. Fortsatte på gamle eksamensoppgaver, og så hørrte eg på musikk i mens. Ti på ett tok me bussen t skolen for me sko ta oss ein dukkert i bassenget. Herligt som d alltid e! Lagte grøt t middag, gjort litt mer skole, hekla på teppet og sett litt på TV.

I dag sto me opp tidlig og kom oss t skolen, og då va klokkå så vidt passert ni (d e jo ikkje så tidlig, men d føles tidlig ut). Satte oss i kantinå og der blei d forberedelser t eksamen. Skreiv notater, sjekka ganle notater og leste litt. Hadde lunsj med ei venninne (og typen min) og d va herlig med ein lengre pause i tillegg t at d va koselig å tatle litt :) Kom hjem halv to, pasta og kjøttdeig t middag og så va d atter ein gang jobb. Syns d va okei dag på jobb og så va d kjekt med marsjering på slutten :) D e jo snart 17.mai...

Grillmaten vår

Og her va maten på grillen :P

Legg igjen ein fin tanke