21. okt. 2010

Eksamen - allerede?!

Me e fremdeles i oktober, og i dag fekk me utlevert den eine eksamenen vår i d eine faget ("skrift og bilde"). Syns ikkje d e så lenge siå me begynte, så eg kan ikkje fatta at d e tid for å tenka på eksamen allerede nå! Men, eg får vel bare begynna :P

Skoledagen på mandag besto i å lese før forelesningen, og selve forelesningen va ein fortsettelse fra forrige gang med kursing i InDesign. I tillegg fekk me vite kriteriene for eksamensoppgaven (ska lage ei "avisside", A3-format, med bilder og tekst i InDesign), men ikkje oppgavelyden. Vel, ikkje så mye mer å gjøre med det. Blei handling og det der i byen, og i samme slengen fekk me henta julekortbildene som me hadde bestilt. De blei kjempefine :) Spiste litt mat i byen, og slappte av då me kom hjem.

Me kom oss ikkje så langt som t å ha studiedag på skolen på tirsdag. D endte opp me at me blei hjemma. Fekk oss ut av sengå i ni-tiå, så akkurat d va ikkje fullt så gale... Ellrs den dagen fekk me nå lest litt begge to, men (i hvert fall eg) ellrs blei d ikkje så møye mer jobbing med skolerelaterte ting. Fra to t fire va typen på forelesning, og i mens lagte eg grøt t middag. Namminam! Såg filmen "Olsenbanden Jr. På Rocker'n" den kvelden, og d brakte frem gode minner :D

Onsdag va d sånn sett ein heilt vanlig skoledag med forelesning, og me lagte kanongod wok t middag. Og t mamma: ja, tenk, eg spise grønnsaker! ;) Såg "Little Shop Of Horrors" (musikalen) på film, og då satt eg bare der og sang med av full hals!

Og i dag har d vært ein travel dag. Sto opp halv sju, fekk i oss litt mat, og va på skolen t åtte. Då sko me (studiet mitt) ha gjennomgang av portprøven. D blei ein lang og litt trøttende affære, men eg besto og då e eg fornøyd! Litt pause der me satt i kantinå og snakkte, før d fra tolv t to va samling med klassen for å finne ut ka emne me ska ha om ang. eksamen i InDesign (som telle halvparten av karakteren i d faget/emnet...). Me endte opp med "Mot og individualisme". Tror nok eg ska få t någe å skriva om :) Fekk vært hjemom, spist middag, og så va d rett på jobb. Artig d då!

T slutt må eg bare nevna at me fekk pakke i posten i dag! Jippi! Der låg d litt diverse oppi, blant aent masse stearinlys, te, et par med hansker og småtterier! Takk t "den som sendte pakken". Du vett kem du e... ;)

Wiiiiiii!

Kjempefine stearinlys!

Legg igjen ein fin tanke