1. nov. 2009

Siste dag her på skolen på øve 5 uker. AFRIKA!!!

Merkelig å våkne opp og vite at dette va den siste dagen her på skolen for ei ganske god stund. Ska jo tross alt ver vekke i heile 5 uker (+ ei halv). Me sto opp t litt øve ti, slik at me rakk frokosten. Og slik at me fekk någe ut av denne dagen :P Godt med litt mat, og stemningen va som vanligt på topp nede i matsalen. Satt ein stund og bare slappte av, før me hjalp t å bære et par sofaer som sko inn på et av de andre rommene (de hadde stått i peisestuå fra i går siå alle såg film der). Opp t rommet ittepå for å pakke siste rest t Afrikaturen.  Nå kjenne eg d! Massevis av sommerfugler i magen!!! Pakkte og slappte av frem t middag.


Fekk oksekjøtt i saus t middag og is, gele og vaniljesaus t dessert. Fant ut at eg måtte få tent på stearinlyset på rommet mitt, d lyset som eg fekk av mamma i posten for lenge siå, når eg nå hadde besøk. Tente lyset, skrudde av taklyset og satte på "deUSYNLIGE". Veldig, veldig bra norsk film! Og så hadde eg jo pledd, og eg låg i armkroken t typen min <3 Kan d bli bedre?! :) Kake og kaffe, såg ferigt filmen, litt ommøblering på rommet, litt pakking, og så kom tårene... Måtte jo sei "hadet" t kjæresten, og d va litt tøft, i tillegg t at d e ei stund t eg komme hjem t fedrelandet igjen... Blir skikkelig rart... Vil bare sei at eg e veldig glad i dåkk alle sammen. Mamma, pappa, broren min og alle de andre. Og ikkje minst, den besteste av de beste: typen min! E så utrolig glad i deg <3


Vel, vel.... Kanskje får eg tid t å blogge litt i Afrika, me får se. Har i hvert fall møye å skrive om når eg komme hjem! :)



Den fine blomsten eg fekk av typen min :)




Tent stearinlys :)

Legg igjen ein fin tanke