27. nov. 2013

Nokre gleder denne veka

Deler ei lita liste denne veka også. No nærmar jula seg med stormskritt, og eg gleder meg som ein liten unge. Jula er familietid, venetid (og ventetid) hyggetid, lesetid. Jula er noko av det finaste. Litt kvitt ute, fine lys, fyr i peisen, juletre... Under kan de sjå kva som gleder meg denne veka:

✦ danse rundt i prikkete kjole medan eg høyrer på "Cecilia" med Simon & Garfunkel
✦ denne morosame musikkvideoen (fantastisk konsept)
✦ snart, så snart, er det desember, og eg kan endeleg pynte heimen med nissar og høyre på herleg julemusikk
✦ teikneseriestripa av TegneHanne - eg kjenner meg sånn igjen
✦ Wes Anderson sine filmar
✦ fikse fjorårets fine skolettar hos skomakaren
✦ sjå på Heartbeat ein laurdagskveld, akkurat som for ti år sidan då den serien gjekk kvar laurdag på NRK
✦ å leggje eit nytt puslespel saman med kjærasten
✦ vite at eg i jula verkeleg skal kose meg med den siste boka i serien om Harry Potter
✦ sterk historie om ei tøff jente som har tatt eit viktig val
✦ ete frukost medan me ser på Beat for Beat på Nett-TV
✦ sjå at vener i utlandet set pris på julekortet frå oss

Legg igjen ein fin tanke